Potykacze reklamowe – nowe czy używane?

Potykacze reklamowe

Potykacze reklamowe są bardzo popularną formą reklamy, która będzie odpowiednia dla każdego lokalu posiadającego fizyczną siedzibę, obok której często przechodzą ludzie. Funkcją takiej reklamy jest zachęcić osoby przechodzące do tego, aby odwiedziły dany lokal. Potykacz może też pełnić funkcję informacyjną, jednak zdecydowanie częściej jest to typowa funkcja reklamowa. Właściciel firmy, który chciałby wypróbować taki potykacz na własny użytek, może zdecydować się na kupno nowego lub też odkupienie używanego. Obie możliwości są interesujące.

Kiedy sprawdzą się potykacze reklamowe z drugiej ręki?

Na pewno w sytuacji, kiedy jeszcze nigdy do tej pory nie mieliśmy do czynienia z takim gadżetem reklamowym i chcielibyśmy go sprawdzić bez konieczności inwestowania dużych środków pieniężnych. Wówczas możemy zakupić dowolnego typu potykacz, a następnie możemy obserwować, czy faktycznie ludzie zwracają na niego uwagę, albo czy ruch się zwiększa. Możemy uruchomić jednodniową promocję na dany produkt, a informację o tym zamieścić na potykaczu – tym samym sprawdzimy, ile osób zostało zachęconych do kupna danej rzeczy dzięki takiemu rodzajowi reklamy.

Potykacze reklamowe

Reklama profesjonalna – gadżet dopasowany do potrzeb

Jeśli jednak chcemy, aby nasz gadżet reklamowy wyglądał naprawdę profesjonalnie – powinniśmy zdecydować się na nowy potykacz, tym bardziej, że jego koszt to już od kilkudziesięciu złotych. Zamawiając potykacze reklamowe u producenta możemy liczyć na atrakcyjną cenę, ale też możemy taki gadżet spersonalizować. Po pierwsze możemy określić jego typ, czyli czy chcemy, aby służył do eksponowania plakatów ze specjalną ramką OWZ (otwórz-włóż-zamknij) i był wykonany z aluminium czy też wolelibyśmy, aby posiadał tablicę kredową i był wykonany z drewna. U producenta otrzymamy także możliwość zamówienia produktu, który będzie wodoodporny, nie będzie się wywracał, a także (w przypadku potykaczy drewnianych) jego trwałość zostanie zabezpieczona poprzez dodatkowe warstwy lakieru.

Potykacze reklamowe można też spersonalizować pod kątem własnej firmy

Zamawiając potykacz dla swojej firmy można go spersonalizować na przykład poprzez dodanie logo. Taki produkt jeszcze bardziej zwraca na siebie uwagę ze względu na swoją wyjątkowość i unikatowość, jest bardzo elegancki i sprawdza się jako wizytówka firmy. A jeśli nie logo – zawsze można pokusić się o jakiś slogan reklamowy, motto firmy lub coś innego, z czym firma się identyfikuje, a co zachęci przechodniów do skupienia na moment uwagi na danym przekazie. Ciekawa treść będzie w stanie przekonać przypadkowego człowieka do tego, że na pewno warto będzie odwiedzić właśnie ten lokal. Decydując się na potykacz na indywidualne zamówienie inwestujemy w rozwój własnej firmy i otrzymujemy produkt, z którego będziemy zadowoleni, gdyż będzie on dokładną odpowiedzią na nasze potrzeby. To z pewnością bardziej profesjonalna strategia działania, którą realizuje w sposób efektywny wiele lokali czerpiących zyski z takiej właśnie reklamy – prostej w swojej formie, stosunkowo niedrogiej, a skutecznej.