Najczęstsze awarie iPhone’ów
Iphone stał się symbolem nowoczesności, innowacyjności, wygody, praktycznych rozwiązań oraz wytrzymałości. Mimo to nawet telefony marki Apple ulegają awariom, zarówno z winy użytkownika, jak i producenta. Wymiana baterii, naprawa iPhone’a po zalaniu, czy rebailing ścieżek iPhone’a to tylko niektóre z czynności wykonywanych przez serwis Apple.
Naprawa iPhone – konsekwencja zalania i innych wypadków
Niestety, wypadek w postaci zalania lub upuszczenia telefonu może się zdarzyć każdemu. Niektóre części iPhone’a są bardziej, a inne mniej narażone na tego typu nieszczęścia. Telefony od Apple są wodoodporne, dlatego niewielkie zalanie sprzętu wodą prawdopodobnie nie doprowadzi do jego uszkodzenia. Jednak poważniejsze zalanie, zwłaszcza kolorowym, słodkim napojem, może sprawić, iż konieczna będzie wymiana głośnika czy też wymiana baterii, a w skrajnych przypadkach wymiana lub naprawa płyty głównej iPhone’a. Tego typu naprawą powinien się zająć zaufany serwis Apple, który zapewni profesjonalne wykonanie niezbędnych czynności. Należy przypomnieć, iż w przypadku iPhone’a samo zdjęcie tylnej obudowy nie jest prostym zadaniem i wymaga specjalistycznego sprzętu.
Do uszkodzenia urządzenia może dojść również w wyniku jego upuszczenia lub uderzenia. W przypadku zajścia takich wydarzeń dosyć często dochodzi do rozbicia wyświetlacza. Warto korzystać z szybki ochronnej, która stanowi dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniem ekranu. Ponadto, na rozbicie i zarysowanie narażony jest również aparat fotograficzny. Naprawa tylnego aparatu fotograficznego i kamery zwykle generuje wysokie koszty, dlatego lepiej wcześniej zabezpieczyć się, wkładając iPhone’a w etui ochronne.
Awarie z winy producenta
iPhone może ulegać awariom pomimo największej ostrożności użytkownika. Jednym z poważniejszych problemów jest odmawianie posłuszeństwa przez płytę główną. Rebailing ścieżek iPhone’a oraz naprawa podświetlenia na płycie głównej iPhone’a należą do najczęściej wykonywanych napraw, wymaganych z winy producenta. Ponadto, użytkownicy skarżą się również na zużycie przycisku Home. Z czasem przestaje on reagować, za co trudno winić użytkowników, jeżeli jest to wynik zwyczajnej eksploatacji urządzenia. Nie można również pomijać awarii systemowych, na które użytkownicy iPhone’ów również są narażeni. Warto pamiętać, iż wiele z wymienionych powyżej napraw, jak i tych, o których nie wspomniano w tekście, można wykonać w autoryzowanym serwisie Apple w ramach gwarancji.
0 Komentarzy